مقرری ماه اول دانشجو معلمان چگونه است؟
🔹️مقرری ماه اول تا قبل از سال ۱۴۰۳ شامل دانشجومعلمان نمیشد اما از وزارت زمان آقای صحرایی در دولت قبل مقرری برای دانشجویان نیز فعال شد
🔹️امسال قرار است حقوق دانشجومعلمان از ۱۳ به ۱۸/۷ برسد یعنی ۵/۷ افزایش حکمی
⤵️ این یعنی ۵/۷ افزایش در فروردین مقرری می شود؟
🔹در حقیقت حتی ادارات هم توصیح دقیق ندادند که مقرری دانشجویان چقدر و چگونه محاسبه شده و رقمش کل افزایش حقوق نبود
🔹️حکم دانشجومعلمان کلا ۴ بند داره، حق شغل/حق شاغل/ترمیم حقوق/ تفاوت تطبیق که بخش عمده اش هم امسال قراره تفاوت تطبیق باشه و لازم به ذکره تفاوت تطبیق مشمول کسور بازنشستگی نیست پس احتمالا فقط حق شغل و شاغل و ترمیم حقوق دانشجومعلمان مشمول مقرری ماه اول میشه و به همین خاطر هست که مقرری دانشجویان کمتر از کارمندای رسمی بوده و شاید رقمی حدود ۱ الی ۱/۵ باشه.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.